Sandro Jansz

Adviseur Neem contact op met Sandro Jansz
Sandro Jansz
"Onderwijs als een van de belangrijkste pilaren van onze samenleving"

De ontwikkelingen omtrent digitalisering en flexibilisering zijn de laatste jaren in een stroomversnelling gekomen. Met een frisse blik en een specialisatie in gedragsbeïnvloeding draag ik bij aan hoe deze ontwikkelingen een invulling krijgen. De talloze mogelijkheden die ontstaan kunnen tegelijkertijd drempels vormen voor onderwijsinnovatie en ook op didactisch gebied staan we voor een hoop uitdagingen. Met mijn persoonlijke en resultaatgerichte insteek probeer ik een bijdrage te geven aan hoe de invulling van het nieuwe moderne onderwijs tot stand komt. Met de kennis en ervaringen van team Fundatis is er altijd een oplossing te vinden.

José Roffelsen

Adviseur Neem contact op met José Roffelsen
"Wezenlijke verbeteringen realiseren"

Ik werk graag in een sector met maatschappelijke relevantie, daarom spreekt het hoger onderwijs, als belangrijke pijler voor onze maatschappij, mij zo aan. In mijn werk heb ik een onderzoekende instelling waarmee ik snel de complexiteit kan doorzien. Vervolgens ga ik op zoek naar creatieve en gezamenlijk gedragen oplossingen voor de vragen die voorliggen. Ik werk graag met mensen samen om wezenlijke verbeteringen te realiseren en de organisatie en teams verder te ontwikkelen. Als project-, programma- en teammanager ben ik resultaatgericht zonder de menselijke maat uit het oog te verliezen.

Daan Jonker

Adviseur en Teamlead Professionalisering Neem contact op met Daan Jonker
Daan Jonker
"Teamspirit, oog voor detail en enthousiasme"

Omgevingen waar mensen kunnen leren en ontwikkelen inspireren mij; vandaar mijn liefde voor het (hoger) onderwijs. Door mijn juridische achtergrond en ervaring in het hoger onderwijs ben ik in staat om snel complexe situaties te doorzien, prioriteiten te stellen en projecten op effectieve manier tot een goed einde te brengen. Teamspirit, oog voor detail, doelgerichtheid en enthousiasme zijn kenmerkend voor mijn aanpak.